کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

۱۶-سینه ای و دمبی

- عکس (۱)               - عکس (۲)                - عکس (۳)               - عکس(۴)

- عکس(۵)               - عکس (۶)                - عکس(۷)                - عکس(۸)

- عکس (۹)               - عکس (۱۰)              - عکس (۱۱)             - عکس(۱۲)

- عکس (۱۳)             - عکس(۱۴)              - عکس (۱۵)               - عکس(۱۶)

- عکس (۱۷)             - عکس (۱۸)             - عکس (۱۹)               - عکس(۲۰)

نظرات 23 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ

زدی تو خال !!!!

shapour دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

lotfan darbareye nejad in kaftarha va name kameleshon bishtar tozih bedid va begouyid ke male kodam shahr ya mantaghe hastand

خشایار سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ

عالیه دمت گرم

فرهاد سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ

این کفترا مطعلق به استان خوزستان هستند . تو اهواز وکلا خوزستان همه کفتر رنگی جمع میکنن . که این کفترها هم جزو کفتر رنگی به حساب میان. دم سیاه هم وقتی که از تخم میاد بیرون وهنوز جوجه هست اینجوری نیست باید پرهاشو بکنی تا پر سفید در بیاره ولی نباید دمب رو بکنی چون دمبش هم سفید میشه. به کندن پر کفتر تو اهواز میگن ( پختار )

mehdi جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ

salam agha amin damet ghizh az ina hamedan hast vali kam ziad nemipasandan
to chand ta kaftar dari hamashono baham aks bendaz khialemono rahat kon?
ya ali

فرهاد شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ

چرا تهرانیا و شهرستانیا کفتر اشغالی رو میپسندن و پول زیاد پاش میدن؟ بابا رنگی جمع کنید کله ای-اشعل-تاپ-دمسیاه ...... اینا کفترن شما چی جمع میکنین ؟! در ضمن پلاکی رو یادم رفت بگم.

سلام
اره تقریباْ اینطوره
ما به هرجی میگیم گوره تهرانی اونا واسش اسم میزارن ولی ما به اسم کفتر بالاگیر میشناسیم

رضا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://delshodegan.blogsky.com

سلام امین آقا
بابا یکمی هم بیا این ورا ... تهران!
کلا آدم عجیبی هستی!
همه وبلاگت یه طرف اون جمله ای که اون بالای وبلاگ نوشتی یه طرف دیگه ... بسی فاز داد!

سعید یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ق.ظ

دنیا فقط دمبی
چه طوری امین ببینم از این ها نمی خوای بفروشی
باهام یه تماس بگیر بیام ببینمشون

امین عکس کفتر هام رو بفرستم میزاری تو سایت؟

سلام
سعید عکسارو میل کن واسم
کفتر که قابلتو نداره دادا

فرهاد یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ب.ظ

اقا امین تو کی انلاین هستی من یه کاری با شما داشتم. ای دی من اینه: bradpit_333

من ۲۴ ساعت آنلاین هستم

مریم دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ http://dokhtarironibiste.blogsky.com/

سلام خوبی اومدم سایتت رودیدم . جالبه

baz سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ب.ظ http://baz.blogsky.com

سلام متشکرم از بازدیدت ولی من از اسارت خوشم نمی آید حتی برای پرندگان موفق باشید .

یاسی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ب.ظ http://yasivaostad.blogsky.com

mehdi سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ

سینه ای و دمبی
to ahwaz jofti chande mikham biam bekharam montazere javab hastam
damet ghizh

Salam mehdi Jan Sinei Va Donbi Age GHashang bashe Geroone Hodoodan Jofti 40 Mishe

mehdi چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ

mamnon agha amin
kheli bahali mikhastam bahat chat konam soal ziad daram

در خدمتم جیگرررر !!!
آدی رو که داری
منتظرم ...

مهدی (سامی اهوازی) شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.pLIZ-AHV.BLOGFA.COM

سلام خوبی ‌؟‌؟

۱۰ مت گرم

سینه زرده قشنگ بود آره


ولی ببخشید ها اونا زیاد تعریفی نبودن خال داشتن

ولی باز هم ۱۰مت گرم

خوشکل بودن

موفق باشی

بای بای

نیما پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ق.ظ

bishtare sinehiya ghalat dashtan fhaghat sine zarde khoob bood ke alan hodode 20 tomani hast to bazare man

مهدی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

آقا امین سلام ، دوست داشتن کبوتر سلیقه ایه و دوستان در هر شهری نوعی از این پرنده زیبا را می پسندند من گرچه خودم کبوتران به اصطلاح شما بالارو و به اصطلاح خود ما (کرج) پرشی را می پسندم ولی به علایق و سلایق دیگران احترام می گذارم این پرنده نفساء زیبا و خوب است و به هر شکل وشمایلی که هست . درود به تمام دوست داران کبوتر. موفق باشید.

مهدی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

آقا امین سلام ، دوست داشتن کبوتر سلیقه ایه و دوستان در هر شهری نوعی از این پرنده زیبا را می پسندند من گرچه خودم کبوتران به اصطلاح شما بالارو و به اصطلاح خود ما (کرج) پرشی را می پسندم ولی به علایق و سلایق دیگران احترام می گذارم این پرنده نفساء زیبا و خوب است و به هر شکل وشمایلی که هست . درود به تمام دوست داران کبوتر. موفق باشید.

مهدی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

آقا امین سلام ، دوست داشتن کبوتر سلیقه ایه و دوستان در هر شهری نوعی از این پرنده زیبا را می پسندند من گرچه خودم کبوتران به اصطلاح شما بالارو و به اصطلاح خود ما (کرج) پرشی را می پسندم ولی به علایق و سلایق دیگران احترام می گذارم این پرنده نفساء زیبا و خوب است و به هر شکل وشمایلی که هست . درود به تمام دوست داران کبوتر. موفق باشید.

سمانه پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ

بابا دمت گرم من خودمم عاشق کبوترهاهستم -البته من دخترم--میدونی یه کبوترمن داشتم فقط من رونوک می زد همه تعجب کردن که چراکبوترنوک می زنه فقط بامن لج بود--من الان کبوترهام دیگه بچه نمی زاهن --اولا ۲۰ تا داشتم حالا ۳ تابیشترنشدن --اخه یه گربه داریم نمی تونیم بیرونش کنیم---درهرصورت ازوبلاگت خوشم اومد شاید یه وقتایی ازت سوال پرسیدم--موفق باشی عزیز

بابک یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ق.ظ

سلام . عالیه. ولی حیف اسم آبادان را نیاورده اید. از شهر وفا(آبادان) هم تو سایت بزارید. مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام من سیاوش مر۳۰ من هم سایت دارم این هم خوبه

احسان چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

اگه کبوترهای منو ببینی حسرتشو نو تا آخر عمرت می خوری

حتما همین طورخ که شما میگید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد