کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

سلام

این عکسها رو واسه همه

اونهایی  گرفتم که شامی دوست داشتنو از

من خواسته  بودن که واسشون از شامیهام عکس بیشتری

بگیرم امیدوارم که خوششون بیاد بازم تشکر میکنم از استقبالتون . مرسی

       

 این تصاویر کوچک شده اند

برای دیدن اندازه واقعی تصاویر برروی آنها کلیک کنید

 

نظرات 17 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

ممنون امین .

حامد جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام.من چند تا پلاکی دارم.می خواستم بدونم آیا میشه کفتر پلاکی که جلد جای دیگست را خونه ی خودمون جلد کنیم یا حتماْ می بایست مفلق هاشون را جلد کنیم.

Salam . Age Pelaki Asli Bashe Yani Zatesh khooob Bashe Nemishe Chon Ya bar MIgarde Khoone Sahebesh Ya Inke Mire too Biaboon Gooro Gom Mishe . Vali Mishe Jooje Pelakio Masalan 2 Ya 3 Pareh ro Jald Kard . :X

سجاد یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http://SajjadPage.tk

بلند شو بیا هارد به هارد
عکس کفتر هم دارم

سجاد جان به خدا شرمنده سرم شلمغ بود که زنگ نزدم .

حامد سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام مچکرم که جوابمو دادی.یه چند تا سوال دیگه هم دارم.می خواستم بدونم سن این کبوترا را چگونه میشه فهمید طوری که بفهمیم هنوز کار می دند یا نه؟چگونه میشه فهمید جناق ماده شکستست؟برای تغذیه چه دونه ای بهشون بدیم؟

mehdi چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

amin jon akhareshi damet garm mikhastam bahat chat ya tel harf bezanam

احمد پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ب.ظ

آره دادش
کفتر فقط شامی منم چند تا دارم .

مازی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ

salam amin , to hanooz dast az kaftar bazit bar nadashti key mikhay zan begiri baba be chasb bezendgit

حامد پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام اقا امین
خسته نباشی
منم بچه جنوبم.بوشهر..برازجان
فکر کنم بدونی کجاست
اقا امین کفتر سینه ای اگر ژرش مثله برف نباشه ولی زرنگ باشه قبول داری؟

سلام
آره اگه سرو نوکش خوب باشه
بزی از سینهای ها هستن این تورد ولی جوجه میده برفی

علی محمدی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام امین جان. دمت خیلی گرم رفیق خیلی باهالی. لطف می کنی در مورد کفتر معلقی (کفتری که موقع پرواز تو هوا معلق می زنه) توضیح بدی و طرز تشخیص آن رو با عکس توضیح بدی؟ خیلی خیلی ممنون می شم. من از تهران برات نامه می نویسم.

سلام
مرسی از شما دوست عزیز
آقاعلی تشخیسش یکم سخته ولی معمولاْ کفترهای مالقی و بلند گیرو
وقتی یکی دو متر بندازی بالا موقع نشستن یکم با ترس میشینن و سرشونو
پایین نگه میدارن یعنی زیز پاشونو نگاه میکنن شایدم تو همون یکی دو متر پرش
ملق خم بزنن ...

علی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ http://nabavicivil.blogfa.com

سلام امین جان
ببخشید که نتوانستم تماس بگیرم
من سربازم و تا ۱/۸/۸۵ تهران هستم
رسیدم حتما با شما تماس می گیرم

یا علی

علی جان
ما خیلی مخلصسیم
خدا کمکت کنه !!!!

mehdi چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ب.ظ

agha amin damet garm aks jadid bezar

سعید دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ

آقا اگه میشه قیمتهای این کبوتر هارو بده ببینیم اگه خوبه بیایم از اهوا بخریم. من از دزفول هستم
یه سوال داشتم چه کار باید بکنم که کبوتر هام دور بوم نچرخن آخه خیلی نزدیک میپرن

سلام
من کبوتررا دزفول رو دیدم اونا رنگی و پلاکی قاتی میزنن دور واسه همینم دور بوم میزنن
ولی یه راهی داره دوست داشتی واسم نظر بده دوباره واست میگم
راجب قیمت : اینجا هم رنگی گرونه هم پلاکی مثل هر جای دیگه ولی پلاکیا ارزش داره آدم پول بده جاش
بازم نظر بده بیشتر باهم آشنا بشیم
مخلصم

علی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام امین جان
یه اشعل گرفتم که سرگیجه داره
البته تو پرواز اصلا نشون نمیده
چون وقتی گرفتمش که داشت دور می رفت
حالا به نظرت چی بهش بدم که خوب شه؟

منتظر جوابتم
یا علی

سلام
اگه از نوع لرزشی نباشه یکارش میشه کرد .
رو همراه بام تماس بگیر .

علی اکبر یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ

برام چنتا عکس بفرست

shahab سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.shahab-q8.blogfa.com

سلام دوست عزیز منم خیلی کفتر دوست دارم در کشور عربی زندکی میکنم و کفتر هاد عجیبی دارم که در ایران نیست خوشحال میشم باهاتون چت کنم و عکسها کفترام بهتون بدم منو ادد کنید لطفا hoggat_ir_q8

کاظم شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ق.ظ http://www.ablag.blogfa.com

سلامامین جان من اپ کردم و منتظرتم

فرید شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ

امین اقا من نتونستم عکس شامیها را ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد