کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

-سبز بزک با ذات بسیار خوب

عکس(۱)      عکس(۲)       عکس(۳)       عکس(۴)      عکس(۵) 

 

-ابلق

  عکس(۶)        عکس(۷)          عکس(۸)          عکس(۹) 

 

-گوره پرستویی

 

  عکس(۱۰)    عکس(۱۱)     عکس(۱۲)    عکس(۱۳)    عکس(۱۴)   عکس(۱۵)

نظرات 11 + ارسال نظر
سامان چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

بابا دمت گرم خداییش خیلی منتظرت بودیم ولی خداییش خوشم اومد ایول

ابولفضل پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ق.ظ

به !!! به !!!
چه عجب !
پارسال دوست امسال آشنا
میبینم که بازم آپ میکنی

امین پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://sakila.blogfa.com

سلام
اقا امین خوشحال شدم که اژ کردی هچند که ....
عکس های زیبایی بودن ای کاش می نوشتی که پلاکین

امین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ http://sakila.blogfa.com

سلام امین جان
شرمنده دیروز وقت نشد جامع نظر بدم
عکس های خوبی کارت روادامه بده وامیدوارم که موفق باشی
من هم از این نژاد ها زیاد دارم خصوصاْ گوره پلاکی سیاه سرخ وسبز وحتی گوره پروانه ای هم دارم چیزی حدود ۱۶گوره پلاکی دارم اومدی شوشتر یه سر به ما بزن
تو وبلاگ های دیگه اطلاع بده اکه اپ کردی
موفق باشی

کاظم شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ

با سلام خدمت اقا امین
وبلاگ خوبی داری ولی من تخصوصی ندارم تا نظر بدم

پرویزی شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.esfahan-pigeons.blogfa.com

اقا امین سلام . . . . . . . . . . . .

خوشحال میشم یه سری به وبلاگ من بزنید . . . . .

انشا الله همیشه خوش باشی .

یا علی . . . .

اهوازی شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام امین جان
قرار بود یه سری که وقت داری بیام خدمتت
جوجه هارو به کسی ندی حتما میخوام
منتظرم

پرویزی شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.esfahan-pigeons.blogfa.com

اقا امین اومدی اصفهان کفتر بخری هرمدل و هر قیمت که خواستی به من خبر بده ببرمت یه جای توپ . . . . . .

دمت گرم . . . . . . .

یا علی . . . . . . . . . .

حامد یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://animals2006.blogfa.com

سلام امین جان.دست شما درد نکنه.با مرام تو که شستیمون.
آخه امین جان خودت گفته بودی تو نظرت من نظرم رو به عنوان یه کاربر میدم.منم جواب شما را به عنوان یه کاربر دادم تا دوستیمون سر جاش بمونه.بعدشم من درسام خیلی سنگین بود.گفتی می خوام ببینمت گفتم جمعه و دوشنبه شبا ۱۱ به بعد میام مسنجر.
راستی توی جوابت باید بگم که بابا من به پیر به پیغمبر چیزی به اهواز نگفتم من فقط گفتم اصفهان یه موقعی مرکز کبوترای نامه بر تمام ایران بوده.حالا شده تو دوره صفوی یا چه می دونم دوره هاشمی رفسنجانی.بالاخره یه موقعی بوده.
دوما تهرانی ها یک کبوتر ایرانی اصیلند.هیچ جای جهان کبوتری نیست که بتونه مثل تهرونی ها بالا بمونه پس باید حفظش کنیم چون یه کبوتر اصیل ایرانیه.وباید هرچه بیشتر معرفیش کنیم.
منم نگفتم دمگیر پلاکیه.ما اصفهانیا که دمگیر بازیمم دمگیر رو برای مسابقه مسافتی نمیبریم. گفتم بعضی جاها اینو میگن.
آقا به هر جهت ما خیلی مخلصیم.ما خاک پای هرچی عشقبازه رو سرمه چشمامون میکنیم.

سلام
حامد جان
شما منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی عزیز

ناصر علیخانی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://khalpic.blogfa.com

BA SALAM:BABATE NAZARAT MOTCHAKERAM.
WEBLOGE KHOBI DARY OMIDVARAM KE MOVAFAG BASHI.....
ABLAGE TOK SIAH DORAG MIBASHAD HALA DARBAREYE PARESHESH ETELAEE NADARAM.

حسین سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام

من تازه نگهداری کفتر را شروع کردم

میخواستم بپرسم کفتری که بال ان قیچی شده چطور پر ان را بکشم تا پر نو در بیاورد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد