کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

عکس های ارسالی دوستان

 

- بالاگیرهای علی از کیان آباد(اهواز)

عکس(۱)         عکس(۲)         عکس(۳)        عکس(۴)        عکس(۵)         عکس(۶) 

-عسکهای سعید از دزفول

عکس(۱)      عکس(۲)       عکس(۳)       عکس(۴)       عکس(۵)       عکس(۶)         عکس(۷) 

  -عسکهای فلاح از اهواز

عکس(۱)           عکس(۲)          عکس(۳)          عکس(۴)           عکس(۵)           عکس(۶)

 عکس(۷)          عکس(۸)          عکس(۹)           عکس(۱۰)          عکس(۱۱)         عکس(۱۲)

           عکس(۱۳)        عکس(۱۴)        عکس(۱۵)         عکس(۱۶)       عکس(۱۷)

 

 

نظرات 38 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام امین خان خوبی ایشالا
ممنون که عکس هارو گذاشتی توی سایت
سری بعدی رو میفرستم برات

میخوای همین جا برایت آدرس بدم

سعید جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام امین خان
فکر نمیکردم کسی توی جنوب کبوتر بالاگیر نگه درای کنه
اگه تونست به مقدار اطلاعات بده ازشون

عسل یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.ninimahdieh.blogsky.com

mibinam ke shoma ham mesle dadasham too kare kabootarid vebloge ghashangi darid movafagh bashid.

ابوذر اکبری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ http://boghzebaroon.persianblog.com/

سلام و سلام ممنون که به من سرزدید از اهواز اون شهر زیبا با ساندویچیاش و کتابفروشیاش برقرار باشی عجب دنیائیه کفترا و پریدنها و عشق بازیا با همه بچه های باصفای عرب و بختیاری اهواز و حوالی از بلاگ زیبای شما خیلی لذت بردم و اطلاعات خیلی جالبی در مورد این پرنده هائی که دل می برند پیدا کردم هماره شاد و بهروز در پناه حق

سعید شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام امین خان
ببینم مابقی عکس ها به دستت رسید
چیکار کنم دوباره بفرستم

آره
جیگرم رسید

فلاح یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ق.ظ

اقا امین آپ نمیکنی چرا؟ سوتو کور شده وبلاگ.

سلام
والا نظر نمیدن آپ کنم واسه کی ؟؟

سعید شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام امین خان
دادم میام اهواز برای خرید کفتر کجا باید برم؟

بام تماس بگیر

دخترایرونی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http://dokhtarironibiste.blogsky.com/

سلام دختر ایرونی هستم ممنون که به سایت من سر می زنی ونظر می دی خیلی خوشحال می شم اقا امین موفق باشی

بیشکسوت دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ

داداش از کنحه کثیفت و حیونهای داغونت میشه فهمید اشغال بازی بیا یه سر تهرون تا کفترباز حرفه ایت کنم ولی اول کفترهاتو بکن تو دیزی

از طرز حرف زدنت معلوم چیداری
آخه تهرونی هم شد کفتر
هر آن ممکنه فرتو بده خونه همسایه

نگار هاست دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام امین آقا،
اگر مایلی یه سایت مرتبط با کبوتر برای خودت بسازی من با یه قیمت بسیار ناچیز برات جور می کنم خواستی به من ایمیل بزن

بهروز دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من توی زیتون زندگی میکنم. اگه میشه عکس از شیرازی برام میل کنی چون میخوام یه جفت بگیرم واسه جوجه گیری.راستی چرا اینقدر شیرازی کم گیر میاد. سالهاست که رو هیچ بومی نمیبینم.
وبلگ خوبی داری . اگه میشه سریع برام میل کن

شرمنده
من شیرازی ندارم ...

مرتضی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ق.ظ http://www.itnetwork.blogfa.com

از عکس هات ممنون خیلی زیبا بودن . منتظر عکس های بعدی هستم

علی اکبر سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ

وبلاگ خوبی داری..کفتر شامیت عشقه
یه جفت کا شونی کم داری
برای من چنتا عکس ایمیل کن منتظرم
منتظرم
بای

نگار هاست چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ق.ظ

امین خان خواستی وبلاگتو با ۱۵ تومن به سایت تبدیل می کنم

hamid پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام ببین پسرجون این کفترها هم شد کفتر اگر من کفترهامو نشونت بدم چشمات راست وای میسن

حمید یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام کنترات بدک نیستند ولی دادش بیا مشهد کفترای مشهد ببین بعد می فهمی کفتر چیه ... کلاغ کربلایی - سینه سبز -کله دم - راست - خال - ساده و......... به این ها می گن کفتر داداش نه به کفتر ای تو

مجیک هاستینگ یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

آقا امین؟اوندفعه باهام چت کردی گفتی هاستینگ می خوای قیمت ۵ گیگابایتو پرسیدی منم گفتم قیمتشو گفتی بهت خبرشو می دم بعد غیبت زد اصلا دیگه انلاین نشدی چی شد؟

سعید سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.babak-arbabkhosro.blogfa.com

آقا امین سلام.خسته نباشی وبلاگت جالبه. من هم وبلاگمو تازه راه انداختم خوشحال میشم نظر دوستان کفترباز را در موردش بدونم. در ضمن من وبلاگ شما را لینک کردم چناچه مایل بودی وبلاگ منو لینک کن. موفق باشی.

مسلم چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

وبلاگ توپی شده ای ول دستت درد نکنه

میثم تختی جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://kaftar-bandarabasiii.blogfa.com

سلام و با عرض خسته نباشید خدمت شما آ قا رضا
بنده 10 سال هست که کفتر دارم و به این موجود دوست داشتنی عشق می ورزم
و در این راستا وبلاگی تهیه و تنظیم کردم که اگه میشه لینکشو درون سایتتون و با هم تبادل لینک داشته باشیم متشکر می شم
ارادتمند شما میثم تختی

و اگه میشه با این عنوان بذارین./
کبوتران بندرعباس(میثم تخنی)

http://kaftar-bandarabasiii.blogfa.com/
اگه خواستین و بلاگ منو در بلاگتون قرار دادین لطفا در قسمت نظرات بلاگ من به بنده اطلاع دهید مرسی.

امین دو........ سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام
وبلاگ توپی داری ما تو شوشتر به عکس شماره۱۶ارسالی از اقای فلاح میگیم سرخ شهری شما چی میگید

خسرو چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

امین خان شرمنده من از طرف خودم و سایر دوستان از حرف این آقای باصطلاح پیشکسوت معذرت خواهی می کنم و از ایشون میخوام بره لااقل یه ذره معرفت یاد بگیره . بچه های تهران اینطوری با هموطناشون حرف نمی زنن از وبلاگت و عکسای جالبی که گذاشتی خیلی سپاسگزارم

خسرو چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

امین خان شرمنده من از طرف خودم و سایر دوستان از حرف این آقای باصطلاح پیشکسوت معذرت خواهی می کنم و از ایشون میخوام بره لااقل یه ذره معرفت یاد بگیره . بچه های تهران اینطوری با هموطناشون حرف نمی زنن از وبلاگت و عکسای جالبی که گذاشتی خیلی سپاسگزارم

خسرو چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

امین خان شرمنده من از طرف خودم و سایر دوستان از حرف این آقای باصطلاح پیشکسوت معذرت خواهی می کنم و از ایشون میخوام بره لااقل یه ذره معرفت یاد بگیره . بچه های تهران اینطوری با هموطناشون حرف نمی زنن از وبلاگت و عکسای جالبی که گذاشتی خیلی سپاسگزارم

علی یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ق.ظ

سلام. لطف کن حتما حتما اسم کفتراتم بنویسی زیرشون.

کفتر جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.iran-pigeon.blogfa.com

سلام آقا امین امیدوارم هر جا که هستی حالت خوب و خوش باشه
میخواستم ببینم اگه مایل باشین با هم تبادل لینک داشته باشیم اگه خواستینو منو لینک کردین لطفا تو قسمت نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین.

احمد صحاف یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ق.ظ http://kabootar-e-mosabeghe.blogfa.com/

سلام آقا امین وبلاگ خیلی زیبا شده خسته نباشید.اگه ممکنه آدرس ایمیلتونو در وبلاگم بذارین چون می خواستم یک عکس براتون بفرستم و سوالی بکنم.
پیشاپیش متشکرم

سلام
u_4x@yahoo.com

[ بدون نام ] شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ

از کفتر های آلمانی اصل هم تو وبلاگت بزار

محسن دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ

تو که انقدر ادعات میشه چرا آپ نمیکنی؟

من ادعایی ندارم
۲- مطالب فعلا کافیه

پارازیت یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ

معرفی یک تخم کفتر باز درمشهد
علی هاتفی یکی از گنده ترین-مفت خورترین-چاقترین-سنگین وزن ترین-چاپلوسترین-زبان باز ترین وهفت خط ترین تخم کفترباز در مشهد می باشد.وی که در کوچه نور مغازه کفتر فروشی دارد فقط به فکر درست کردن مردم وسود خودش با چرب زبانی وبریدن سر با پنبه است.نامبرده همیشه در این فکر است که چگونه جنس بنجل خود را به مردم برفوشد.از ابتکارات وی جوجه کشی(به معنای کشتن جوجه)در منزل توسط انواع و اقسام داروها وآنتی بیوتیکهایی که خود آنها را به همه تجویز می نماید است.جوجه هایی که در دست این موجود دیو مانند زنده می مانند جثه ای همچون موسو کوتقی دارند.این شخصیت عجیب الخلقه(علی هاتفی)جوجه های فوق الذکر را به مغازه برده و به قدری از آنان تعریف می نماید که گویی این جوجه ها در عنفوان کودکی مسافتی بس دراز را پیموده اند.نا گفته نماند این فرد به علی هاتف چاقه نیز شهرت دارد.برای دیدن این موجود عجیب می توانید به آدرس واقع در مشهد-کوچه نور-راسته قاچاق فروشان-مغازه استاد علی هاتفی که تازگی ها کارت ویزیتی هم درست کرده تا با آن مردم را بیشتر بچاپدو همچنین در مغازه اش عکسهای کبوترهای آلمانی را چسبانده مراجعه فرمایید.

فلاح پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ

آقا امین گل نیستی ؟
خوبی داداش؟

افغان شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.sinmash.blogfa.com

سلام با تشکر از شما دوست لاشی و کفتر باز

حسن برومند پور پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ http://kaftar2006.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری.اما تو کفترات همه کفتری پیدا میشه
خودت به کدوم نوع علاقه داری.ایا کفتر شامی یک کفتر تزیینی است.موفق باشی

مرسی .
اگه به وبلاگ دقت کرده باشی میبینی که عشق پلاکی دارم .
شامی ؟؟؟
شامی تریینی نیست مخصوصاْ آلمانیاش .
پرشه آما ساعت نمیزنه تیز میپره و یک ضرب میشینه .
من تو اهواز بهشون میگو کفتر آپارتمانی . هرکی بخواد تو آپارتمان
کفتر بازی کنه شامی خوراکه تو تراس یا از پنجره یک ضرب نشستنه.

رضا یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ http://mypigeons.blogfa.com/

سلام به کفترهای من سر بزنید

عباس-زاهدان یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام داداشم
مگم شما که اینهمه کفتر داری چطور فرصت میکنی بهشون برسی ما که ۳۰ تا داریم تو دون خریدنش موندیم.

عشق بازی همینارم داره!!

حامد سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://animals2006.blogfa.com

سلام امین جان.این حیوونی که عکسش رو دادی اسمش دلیجست.کوچکترین و دم دست ترین و ارزون ترین پرنده ی شکاری.توی همه جای ایران هیت.می تونه کبوتر بزنه.ولی نه همه کبوتری رو.
موفق باشی یا علی

مرسی

قاسم جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ

درود بر شما خوشحالم که با صفحه شما آشنا شدم /کاش یه ذره هم از مریضهای کفترها هم مگقتید و هزنه بالای دون آونا

ابولفضل یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام
کی آپ میشه ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد