کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

تشکر فراوان

 

 تشکر و قدردانی میکنم از تمام دوستانی که در وبلاگ نظر دادند ولی شرمنده هستم

 

 که موقع تایید نظرات دیسکانکت شدم و همه پاسخ ها و نظرات پریدنند . از دوستانم

 

 خواهش میکنم  وقتی نظر میدهند ایمیل و یا آیدی خودشان را حتما ً در بخش نظرات

 

 بنویسند تا بتونم از این طریق در اولین فرصت پاسخ رو براشون بفرستم . بازهم تشکر 

نظرات 3 + ارسال نظر
ارسلان پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ

من ارسلان از رود هند هستم
می خواستم بگم چرا سوال منو پسخ ندادی ؟؟؟؟

اکبر جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ

ای ول تودیگه کی هستی یه کفتر شناس حرفه لطفا به من بگو باید چه کنم که در فصل زمستان کفترام باخت نرن

Salam Akbar Khan Dooste Man Too Zemestoon Kaftar Delesh Mikhad Bepare Bayad Too Tabestoon Jald Mikardi Vali Ba in Hal Bayad dame Ghoroob Hodoodan 10 daghighe Be Azan beri Jaldeshon kon OOn Moghe Kaftar Jae nemire Doore Boomet Migarde

اشئثی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

ba dorood
aga khashaiar man hamed hastam az alman jadidan ye Hompage dorost khardam azatun manun misham age Hompage mano dar linkatun bezarid ,dar zemn manun misham ke begid dar koja kaftar darid wa ba man dar Konatakt bashid ba sepas az shoma Hamed .

Bedrood

inam Hompage man http://kaftareirani.dreipage.de/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد