کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

۱۱- ابلق سیاه

 

        - دارای هوش خیلی بالا

 

        - یک کبوتر بینظیر با ذات خیلی خوب

 

        - رنگ چشم و نوک کاملاْ سیاه

       

                        

 

  

                  

 

                                                                 این تصاویر کوچک شده اند

                                                 برای دیدن اندازه واقعی تصاویر برروی آنها کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مازی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام
ایول آقا امین این ابلقه حرف نداره !!! <b>چندتاشو داری ؟

احمد یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
من اهل کا زرون هستم ابلق خیلی خوشکله
شما از این ابلق زاد و ولد میکنید
قصد دارید بچه ها شون رو بفروشید

آره عزیزم
هر چنتا شو بخوای دارم . بزوری هم عکسشونو میزنم .

احمد صحاف چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ http://kabootar-e-mosabeghe.blogfa.com/

سلام.خیلی از لطف شما متشکرم.

امید جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ

بابا دم شما گرم چه کبوتر خوشکلیه
ابلق سباه مال کدوم کشوره
راسته که میگن بهترین نژاد پلاکی مال کویته

کاظم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ

این ابلق اخرشه
ایا کفتره پلاکی با کیلومتری فرقی میکنه

نه خیر داداش فرقی نداره !!!
هر جا یه اسم میزارن روش .

فواد دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام
می خواستم بدونم کفترات فروشی هستن
از جوابی که ایندفه دیگه قراره بدی ممنون

سلام نگفتی کدوم شهری

فواد سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام
من از بندر عباس هستم
کفترای مسافتی(پلاکی)و ساعتی(تهرانی) زیادی دارم اما میخواستم از کفترای شما که خیلی تعریفشون کردی یکی داشته باشم می خوام مقایسه کنم ممنونم که جوابم دادی تا بعد

فواد چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام
ما نفهمیدیم اخرش یه پلاکی واسه ما قیمت میزاری یا نه

سلام
اینجا پلاکی از ۵ هست تا ۱۵۰
۱۵۰ کفترهایی هستن که شرط بندی رو برده باشن
کفتر ها قابلتو نداره به آی دی یاهوی من پی ام بده
تا شماره تماسمو بت بدم
شما بیا اهواز ما نمیزاریم دست خالی بری !!!

فواد دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

احمد جان سلام
می خواستم بدونم کفترایی که ۱۵۰ میگی چه مسافتی رو شرط بندی بردن
در ضمن اگه قابل بدونید مزاحم میشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام
کبوتر خوبی داری ازت خوشم اومد
من بچه شوشترم از اینکه کفتر هاتو به رخ تهرانی ها می کشی حال میکنم
لطفا ادرستو بنویس می خواهم بیام پیشت
قربانت امین دو...........

کاظم جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ق.ظ http://www.ablag.blogfa.com

سلام من هم ابلق زیاد دارم سربزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد