کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

۱۰- سخریج سرخ ( یاهو )

 

        - دارای هوش خیلی بالا

 

        - ذات خیلی خوب

 

                                         

 

                                                                               این تصاویر کوچک شده اند

                                                             برای دیدن اندازه واقعی تصاویر برروی آنها کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
قاسم کفتر شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ب.ظ

آره من با یکی از این ها کار کردم. ولی قیمتشون خیلی بالاس.

mehdi جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ب.ظ http://eshghekaftarbazy.blogfa.com

aks jadid kam gozashtiagha amin baz bezar az tamame pelakiatmamnon

رشید فارسی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:05 ق.ظ http://kabootardaran.blogfa.com/

سلام دوست عزیز منم بچه اهواز هستم زمانی که اهواز بودم ملی راه میپراندم
از برو بچه ها برادران گردان پور-عادل زهیری-مهمد استیکی-شالباف-استاد عزیز-رضا کاردی و...
خوشحال میشم با شما آشنا بشم همشهری
در ضمن وقت کردی سری به سایت من هم بزن
به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد