کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

۸- اینم عکس پلاکیهای من  ( کفترهای مسافتی)

 

        - دارای هوش خیلی بالا

 

        - ذات خیلی خوب

 

        - قدرت برگشتن به زادگاه ازمسافت زیاد

 

 

               

 

                                     

 

 

                                                                         این تصاویر کوچک شده اند

                                                     برای دیدن اندازه واقعی تصاویر برروی آنها کلیک کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
کبوتر داری هم عالمی داره.خیلی ها اینو خوب نمی دونن
ولی به نظر من هر چی خوده آدم حال می کنه باید طرفش بره نظره دیگران زیاد مهم نیست...

حسین جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام
من اهل شیراز هستم می خواستم کبوتر مسابقه رو چه جوری تشخیص بدیم چون خودم پلاکی دارم ولی هر کسی یه چیزی برای مشخصات این کبوترها
میگه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

معمولاْ اینطوره
چشم و نوک کاملا سیاه البته برای نژاد های رنگی معمولاْ رنگ نوک رنگ پر هاست.
پر و دم کوتاه البته جیداْ من نژاد خوب با پر و دم بلند هم دیدم .
بهترین راه اینه که :
کبوتر رو از یه مسافتی ( حداقل ۲۰۰ کیلو متر) بندازی اگه اومد کفتر خوبیه !!!

کریم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ

فقط میتونم بگم حرف ندارن
من یه جفت پلاکی دارم نرش سیاه ۲برش چششمش سفید مادش هم سبزه
وقتی هوا گرم شد دیگه تولید مثل نکردن میخواستم
بدونم ایا بین این کفترا طبیعیه یا نه

اگه گرمی هوا مثل اهواز ما باشه باید بگم آره طبیعیه !

حسین سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

حرف نداره

فواد یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام به هر چی عشق باز پلاکی پسند
داداش ما طالب ابلق سیاه شما شدیم
یک جفت مقلف ابلق سیاه شما رو می خواهیم
شماره موبایل رو داداش میدی به ما برات زنگ بزنیم که بیا یم اهواز
منتظرمون نزار
از طرف یه کفتر باز کازرونی دم شما گرم

سلام
به آی دی من پی ام بده تا شماره رو بدم
U_4x@yahoo.com

فواد جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
می خواستم بدونم پلاکی خال سیاه نداری
در ضمن کفترای قشنگی داری فروشی هم هستن؟
فواد از بندرعباس

سلام
آقا اولاٌ که قابل نداره
بعدشم شما کجا و ما کجا

احمد دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام اگر آدرس بدهید امدیم اهواز سری به شما بزنیم

سلام
آدی یاهوت رو چک کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد