کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

۶- موشی سربی ( سربی طوق سفید )

        - نوک ریز

        -ذات متوسط

                                                            

                                                                   این تصویر کوچک شده است

                                                     برای دیدن اندازه واقعی تصویر برروی آن کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
behzad یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ق.ظ http://behzad05.blogfa.com

سلام امین : من بهزاد هستم از زاهدان این کفتر اسمش توی شهر ما هست موشی نقره ای بهد اسم دیگه اون کفتر سیاه دم سفید- زاغ دم سفیده راستی بیا از طریق تبیان نت ایمیل رشد بساز یا من خودم دو تا ایمیل دارم یکی شو میدم به شما تا باهم تبادل عکس کنیم چون تیبیان رایگان شاید تو اهواز هم تیبیان باشه و وقتی تبیان وصل میشی سایت رشد هم توی اینترانتش است صحبت زیاد شد ببخشیید ایمیل بزن تا................. با بای

سلام
روی میل یاهوی من واسم عکی بفرست
َu_4x@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد