کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

۲- دوکت سرخ کاکل

        - ده پر سفد از شاه پر هر بال بقیه سرخ

        - رنگ چشم مشکی

        - رنگ نوک سفید

        - ذات ضعیف

 

                                      

                                                             این تصاویر کوچک شده اند

                                           برای دیدن اندازه واقعی تصاویر برروی آنها کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
rose جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

salam.
ma ye kabootarayi dashtim...papari boodan...kakola ham dashtan...sefid oodan ..gahi ham chand ta pare siah dashtan,dore cheshmashoon ...kheili ghashang boodan,geroon ham boodan.
shoma chizi arberye nejade oona midooni?

وطن خواه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ http://kaboutarparani.blogfa.com

سلام دوست عزیز خسته نباشید
من کفتر تهرونی نگه میدارم گرو هم بستم ۴ سال پشته سر هم وبلاگ شما را دیدم و لذت بردم
میشه در مورد اون کفتر موشی کاکولی توضیح بدی من یه سو از این کفتر ها دارم که به سویسی معروفا و در گرو ۸ به بالا می پرن
ممنون خدا حافظ

قشمی شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من کفتر سیرجان و تعدادی از بندرعباس از دوستانم تهیه کردم .
اگر ممکن میخواستم تعدادی کفتر خوب با کمک شما از انجا تهیه کنم ممنون خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد