کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

کبوترباز جنوب

کفتر یعنی کفتری که تو گرما ۵۰ درجه ۲۰۰ کیلومترو ۱ساعته برگرده خونش ! یعنی فشنگ !!!

 ۱- شامی ( شامی آلمانی )

        - قابلیت پرش با دسته رنگی و پلاکی (کفتر مسابقه)                                    

        - نوک ریز و دور جشم مشکی                                     

        - ذات خو ب                                     

                                                         

                                                           این تصویر کوچک شده است

                                           برای دیدن اندازه واقعی تصویر برروی آن کلیک کنید.

                           

نظرات 5 + ارسال نظر
یاور شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ

با سلام
خیلی به ما کفتر بازها حال دادی ولی با وفا اقلا زیر کفترها را تمیز می کردی بعد ازشون عکس می گرفتی حیون باز کار درست را از تمیزی کفتراش وگنجه اش میشه شناخت وگرنه فرقی با یک اشغال باز باید باشد

[ بدون نام ] یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:20 ب.ظ

من همیشه به وبلاگت سر میزنم عکس های بیشتری بزار برامون.. درباره انواع کفتر ها توضیح بده به خصوص شامی ...کفرفقط شامی. قیر خوش زات............... یه گلشو دارم.

ashkan جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ق.ظ

Salam dost aziz man chandin sale k dar denmark zendegi mikonam va ba va az bachegi be kaftar va kaftar bazi alage dashtam .hala ye bage por az kaftar daram k az jumle pelaki be gole shoma k kaftaraye mamoli hastan va ( takla )k bazi dare torki vali az hame behtar thehrani k kobe mipare . agar dost dari az gangam chand ta aks barat beferestam ta bedoni hata to denmark sardo barfi irani ha kaftar bazi mikonan ashkandk@yahoo.dk

سیدمرتضی چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام وقت شما بخیر باشه نمیدونم آیا جواب منو میدین یا نه من در شهر بیرجند هستم اولا از زحمات شما در تدوین و جمع آوری اطلاعات ثانیا یک نمونه از کبوترهاییکه به نمایش گذاشته بودین شامی نوک فری بود که خیلی عکسهای جالبی بود میخواستم ببینم آیا ممکنه اگه من بخوام از این نوع کبوتر تهیه کنم راهنماییم کنین من زیاد کبوتر دارم اما سالهاست دنبال این فرم کبوتر بودم که متاسفانه به نتیجه نرسیدم منتظر جواب شما هستم اگه هم شماره تلفن بدین تماس بگیرم ممنون میشم به خدا میسپارمتان

علی کفتر باز شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://kaftarbazi.blogsky.com

فروشی نیست شامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد